دانلود رایگان کتاب بازاریابی از طریق موتورهای جستجو
اموزش بازاریابی از طریق موتورهای جستجو یا اموزش بازاریابی از طریق سئو
بازاریابی موتورهای جستجو چیست؟

بازاریابی موتورهای جستجو SEM شکلی از بازاریابی اینترنتی است که شامل فعالیت های ترویجی بهمنظور افزایش امکان دیده شدن وبسایت در صفحات نتایج موتورهای جستجوی از طریق بهینه سازی وتبلیغات می شود. SEM ممکن است از بهینه سازی وبسایت سئو که شامل طراحی مجدد یا بهبودمحتوای سایت می شود و یا از خدمات تبلیغات کلیکی pay per click: ppc استفاده نماید تاجایگاه بالاتری در نتایج جستجوها کسب نماید.به عبارت دیگر بازاریابی موتورهای جستجو عبارتی کلی می باشد که شامل تبلیغات کلیکی و بهینهسازی سایت می شود.
1 . افزایش ترافیک
هدف سنتی و همیشگی بازاریابی موتورهای جستجو تولید ترافیک برای سایت است. اینجا نقطه ای است کهبازاریابی اینترنتی آغاز می شود. راه های زیادی برای افزایش ترافیک وجود دارد که بستگی به محصول و مخاطبانشما دارد.
الف. تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی یا ppc راه بسیار مفیدی برای ایجاد ترافیک اولیه به یک سایت جدید است. طبق مطالعات جدید
براساس ترکیب کلمات کلیکی که شما استفاده می کنید این تبلیغ می تواند خیلی ارزشمند باشد.
ب. سئو

سئو یا جستجوی ارگانیک برای ایجاد ترافیک مقداری زمان بر است. براساس میزان رقابت کلمه کلیدی و میزان
اشباع بودن آن بین 2 ماه تا 2 سال طول می کشد تا نتیجه ی سئو در موتورهای جستجو نشان داده شود.
ج. موبایل
موبایل وسیله ای است که امروزه در تمامی ابعاد زندگی افراد سهم زیادی به خود اختصاص داده است. یک
بررسی نشان داده است که ابزارهای تبلیغاتی با استفاده از گوشی های همراه 47 درصد سهم بیشتری در بازاریابیاینترنتی دارند.همانطور که می بینید، راه های زیادی برای تولید ترافیک وجود دارد، موضوعی که شما بر آن تاکید داریدوابسته به فاکتورهای زیر است:
نوع صنعت
بازار هدف
جغرافیای بازار
فهرست مطالب
فصل 1: اهداف شما چیست
فصل 2: چگونه مخاطبان خود را بیابیم
فصل 3: چگونه کلمات کلیدی خود را انتخاب کنیم
فصل 4: چگونه بهترین کانال تبلیغاتی را بیابیم
فصل 5: چگونه یک کمپین تبلیغات کلیکی را اجرا کنیم
فصل 6: چگونه بهینه سازی را به شکل درستی انجام دهیم
فصل 7: عملکرد خود را بررسی و ارزیابی نمایید
فصل 8: چگونه مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل تبدیل کنیم؟